Waar kunnen we je mee helpen?

Ik heb een fout gemaakt bij het invullen van de gegevens voor een E-ticket

  • Bijgewerkt

Heb je een typefout gemaakt in jouw emailadres,? Of heb je per ongeluk de verkeerde reisdatum ingevuld? Dat is vervelend voor je. 


Meld dit zo snel mogelijk bij de helpdesk van Ervaar het OV.
Zij kunnen het emailadres en/of de reisdatum voor jou aanpassen.

Vermeld in jouw verzoek voor aanpassing:

  • de datum en het liefst tijd van bestelling
  • de gegevens van de bestelling (reisdatum, tijdstip, emailadres, welke actie, aantal tickets)
  • bewijs van de bestelling
  • bewijs van de betaling 
  • Indien verzoek voor wijziging datum: de juiste datum
  • Indien verzoek voor corrigeren emailadres: het goede emailadres 
    We corrigeren alleen een typefout in het emailadres, niet een compleet nieuw emailadres.
  • jouw contactgegevens (telefoonnummer en emailadres)

 

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 0 van 1