Waar kunnen we je mee helpen?

Ik heb een fout gemaakt bij het invullen van de gegevens voor een e-ticket

  • Bijgewerkt

Heb je een typefout gemaakt in jouw e-mailadres? Of heb je per ongeluk de verkeerde reisdatum ingevuld? Dat is vervelend voor je.


Meld dit zo snel mogelijk bij de helpdesk van Ervaar het OV.
Zij kunnen het e-mailadres en/of de reisdatum voor jou aanpassen.

Vermeld in jouw verzoek voor aanpassing:

  • de datum en het liefst tijd van bestelling
  • de gegevens van de bestelling (reisdatum, tijdstip, e-mailadres, welke actie, aantal tickets)
  • bewijs van de bestelling
  • bewijs van de betaling
  • Indien verzoek voor wijziging datum: de juiste datum
  • Indien verzoek voor corrigeren e-mailadres: het goede e-mailadres
  • We corrigeren alleen een typefout in het e-mailadres, niet een compleet nieuw e-mailadres.
  • jouw contactgegevens (telefoonnummer en e-mailadres)

Was dit artikel nuttig?

Aantal gebruikers dat dit nuttig vond: 4 van 4